Önök nőttek, a csapat bővült, a cég szárnyal. A sikerek mellett azonban a jogszabályok is új kihívásokat hoznak: 100 fő felett a munkáltatónak kötelező saját társadalombiztosítási kifizetőhelyet fenntartania.

Ez elsőre ijesztő adminisztrációs tehernek tűnhet – újabb szabályok, határidők, hibalehetőségek. De van egy jó hírünk: Ezt a feladatot nem Önöknek kell házon belül megoldaniuk.
A Tacho Center Kft. több mint 10 éves tapasztalattal, rutinos szakértőként biztosítja a kifizetőhelyi feladatok precíz ellátását.
Mielőtt továbbmennénk, tisztázzuk a játékszabályokat, mert a TB törvény nem a "talán" kategóriában játszik. A választóvonal éles:
100 fő alatt: Az ügyeket a Magyar Államkincstár intézi. Ebben az esetben kifizetőhely nem is létesíthető.
100 fő felett: Itt nincs választás. Amint a tartósan foglalkoztatottak száma eléri a 100 főt, törvényileg kötelező a kifizetőhely létrehozása.
Miért jó hír a kiszervezés? Bár a kifizetőhely fenntartása kötelező, a jogszabály lehetőséget ad arra, hogy ezt egy profi külsős partnerre bízza. Így a dolgozói gyorsabban jutnak hozzá a táppénzhez, CSED-hez, GYED-hez, Ön pedig mentesül a hatósági huzavona és a bérszámfejtés ezen speciális terhe alól.
Mert mi nem most tanuljuk a szakmát. Egy évtizede vagyunk megbízható partnerei nagyvállalatoknak, akik a stabilitást és a pontosságot keresik.
1. 10+ év szakmai tapasztalat
Nem kísérletezünk az Ön cégén. Olyan rutinunk van a TB ügyintézésben, hogy a legbonyolultabb ellátási igényeket is magabiztosan kezeljük. Legyen szó baleseti táppénzről vagy összetett gyermekellátási kérelmekről, mi már láttunk ilyet – és meg is oldottuk.
2. 100% Online folyamatok, gondosan megalkotott űrlapok
Mi a 21. században élünk, és így is dolgozunk. Felejtse el a postázást és az elveszett dokumentumokat.
Okos űrlapok: Saját fejlesztésű, logikusan felépített online űrlapjaink vezetik a kezét. Nem kell TB szakértőnek lennie a kitöltéshez.
Gyorsaság: Az adatok azonnal, biztonságosan érkeznek be hozzánk feldolgozásra.
3. Biztonság és felelősségvállalás
A TB kifizetőhelyi feladatok hibás ellátása komoly bírságokat vonhat maga után. Ha velünk dolgozik, nyugodtan aludhat: mi szakmai felelősséget vállalunk a munkánkért. Naprakészen követjük a jogszabályi változásokat, így Önnek nem kell a Magyar Közlönyt bújnia helyettünk.
A folyamatunk kiforrott, átlátható és zökkenőmentes.
Audit & Beállítás: Felmérjük a jelenlegi helyzetet. Ha most érték el a 100 főt, segítünk a kifizetőhely hivatalos megalapításában és bejelentésében a Kormányhivatalnál.
Rendszerintegráció: Hozzáférést adunk az online felületünkhöz, és megmutatjuk a gondosan felépített űrlapjaink használatát.
Havi operatív működés: Ha betegállomány, szülés vagy egyéb igény merül fel, Önök rögzítik az adatokat az online felületen. Mi számfejtünk, utalásra előkészítünk, lejelentünk, és tartjuk a hátunkat a hatóságok előtt.
Szakértői Tipp: Nem kell külön TB-ügyintézőt felvennie főállásban, aki szabadságra megy, vagy aki esetleg felmond. A Tacho Center csapata mindig rendelkezésre áll.
Legyen Ön a cégvezető, aki a stratégiával foglalkozik, ne a táppénzes papírokkal. A Tacho Center Kft. a több mint 10 éves rutinjával leveszi a válláról a TB kifizetőhely üzemeltetés minden nyűgét.
Kérjen ingyenes konzultációt még ma, és mutatjuk, milyen a precíz TB ügyintézés, töltse ki a kapcsolati menüpontban az űrlapunkat, vagy keressen minket elérhetőségeink bármelyikén!
GYIK
1. Kiszervezhetem a kifizetőhelyi feladatokat külső cégnek?
Igen, sőt, ez a legbiztonságosabb és legköltséghatékonyabb megoldás. A Tacho Center Kft. írásbeli szerződés keretében teljeskörűen átvállalja az adminisztrációt és a szakmai felelősséget.
2. Milyen kötelezettségekkel jár a kifizetőhelyi státusz?
A kifizetőhelynek kell megállapítania, számfejtenie és kifizetnie a társadalombiztosítási ellátásokat (pl. táppénz, GYED, CSED), valamint elvégezni a statisztikai adatszolgáltatást a MÁK felé. Mi ezt mind levesszük a válláról.
3. Mi történik, ha 100 fő alá csökken a létszám?
Ha a létszám tartósan 100 fő alá csökken, a kifizetőhely megszüntethető, és az ügyintézés visszakerül az Államkincstárhoz. Mi rugalmasan kezeljük ezeket a változásokat is.
