
Professzionális tachográf kiértékelés és munkaidő nyilvántartás – bírságok nélkül
Spóroljon időt és kerülje el a milliós bírságokat teljes körű AETR és 561/2006/EK szerinti kiértékelő szolgáltatásunkkal!
Azoknak a kis- és középvállalkozásoknak (KKV) nyújtunk mentőövet, akik nem engedhetik meg maguknak, hogy külön szakembert foglalkoztassanak a digitális tachográfok és korongok bonyolult elemzésére. Mi levesszük a terhet a válláról: szakértői csapatunk és csúcstechnológiás szoftverünk garantálja a jogszabályi megfelelést.
Miért válassza szolgáltatásunkat?
A hatóságok ellenőrzése szigorú. Egy egyszerű hibajegyzőkönyv ma már nem elég a büntetés elkerüléséhez. Mi többet adunk:
Azonnali, személyre szabott megoldás: Nem csak a problémát tárjuk fel, hanem tálcán kínáljuk a megoldást is.
Költséghatékonyság: Nincs szükség belső adminisztrátorra vagy drága szoftverek megvásárlására.
Teljes körű jogszabályi megfelelés: Az AETR egyezmény és az 561/2006/EK rendelet minden pontjának eleget teszünk, így Ön maradéktalanul teljesítheti munkáltatói ellenőrzési kötelezettségét.
Így működik a közös munka – Egyszerűbb, mint gondolná
Önnek mindössze egyetlen feladata van: eljuttatni hozzánk az adatokat. A többit mi intézzük.
Digitális kártyák esetén: A letöltött tachográf- vagy sofőrkártya-adatokat feltölti dedikált űrlapunkra.
Analóg korongok esetén: Felejtse el a postaköltséget és a lassú ügyintézést! Saját szkenner programunkkal Ön beolvassa a korongokat, a mintázat felkerül védett szerverünkre, mi pedig azonnal elvégezzük a kiértékelést.
Mit kap Ön tőlünk? (A szolgáltatás tartalma)
A legtöbb piacon lévő szoftver csak az alapvető vezetési- és pihenőidő szabályszegéseket mutatja ki. A mi szoftverünk ennél sokkal mélyebbre ás:
Részletes hibaelemzés: Feltárjuk a tachográf helytelen kezelését, a jogszabályismeret hiányát és a technikai anomáliákat (kártya- vagy gépegység-meghibásodások).
Oktatási célú visszajelzés: Pontosan megmutatjuk, mikor és hogyan hibázott a sofőr, így a jövőbeni szabályszegések megelőzhetők.
Hivatalos munkaidő nyilvántartás: A hatóságok a papír alapú jelenléti íveket már nem fogadják el. Mi elkészítjük a tachográf adatokból generált, hiteles munkaidő nyilvántartást minden hónapban.
Teljes körű dokumentáció:
Sofőr havi eseménylistája (percről percre bontásban).
Kimutatás a vezetett járművekről és a megtett kilométerekről.
Munkajogi szankciós javaslatok a szabályszegő sofőrökkel szemben (kötelező elem!).
Fontos: A hiányos adminisztráció vagy a nem megfelelő kiértékelés súlyos bírságokat vonhat maga után. Ne kockáztasson, bízza profikra a kiértékelést!
GYIK
1. A papír alapú tachográf korongokat minden hónapban postáznom kell Önöknek?
Nem, ezzel időt és pénzt spórolunk Önnek. Nincs szükség a korongok fizikai postázására. A szolgáltatásunk részeként biztosítunk egy speciális szkenner programot, amellyel Ön a saját irodájában digitalizálhatja a korongokat. A beolvasott adatok azonnal a védett szerverünkre kerülnek, így szakértőink várakozási idő nélkül, online el tudják végezni a kiértékelést és a hibák elemzését.
2. Elég, ha vezetek egy egyszerű jelenléti ívet a sofőrökről a hatósági ellenőrzéshez?
Sajnos nem. A hatályos jogszabályok értelmében a közúti árufuvarozásban a hagyományos, papír alapú "jelenléti ív" önmagában nem elegendő, és a hatóságok nem fogadják el. A NAV és a munkaügyi ellenőrzések során a tachográf adatokból generált hiteles munkaidő nyilvántartást kérik. Szolgáltatásunk ezt automatikusan elkészíti Önnek az AETR és az 561/2006/EK rendeletnek megfelelően, így elkerülheti a bírságokat.
3. Miben nyújt többet ez a szoftveres kiértékelés, mint egy alap program?
A piacon lévő szoftverek többsége kizárólag a vezetési- és pihenőidő túllépéseket figyeli. Ezzel szemben a mi rendszerünk teljes körű diagnosztikát végez: feltárja a tachográf gépegység és a sofőrkártya hardveres hibáit, az adatrögzítési anomáliákat és a helytelen kezelésből adódó problémákat is. Emellett nemcsak a hibát mutatjuk meg, hanem munkajogi szankciós javaslatot is készítünk, amely kötelező eleme a munkáltatói ellenőrzés dokumentálásának.
