Miért nem ingyenes a tanácsadás, avagy; A kis ujjamat nyújtom, de…’

2020.12.12

Teljesen biztos vagyok abban, hogy számtalanszor érezted már magad így. És abban is biztos vagyok, hogy tudod, a Tacho Centerre több száz ügyfél számít közúti jogi, 561- és AETR tanácsadás területén. Legyen az cég vagy magánszemély.

Biztos vagyok abban is, hogy az év vége mindenkinek, neked is húzós. Hadd meséljem el az elmúlt hetek tapasztalatait.

Szomorúan tapasztaltam, hogy - nem egyes eseteket tekintve - a sofőr közösség számára minden napos dologgá vált, hogy telefonon és messenger üzenetben is ingyenes segélyvonalnak és gyors útinformnak tekintik az elérhetőségeimet. Ezek napi szinten 3-4 óra, heti szinten 28 óra, havi szinten 112 óra... Ami nem összekeverendő a 112-es segélyhívó számmal. Ez nem csak nekem plusz meló, hanem a kolléganőknek is, akik gyakran vesznek át tőlem feladatot, illetve aktivitiznek velem az ajtómban toporzékolva, mert sürgős dolgot kell elintézni egy partnerünknek.

Hadd hansúlyozzam ki, hogy az AETR S.O.S. facebook csoport pont azért jött létre, hogy aki bajban van, segítséget kapjon. A csoport alapítójaként és tagjaként szívügyem, hogy pontos és viszonylag gyors választ kapj a kérdésedre. Továbbra is várunk téged, viszont kérlek vedd figyelembe, hogy a szabályzat miatt is előfordulhat, hogy órákig tart helyes választ kapnod. Viszont ingyenes.

Számtalan sofőrnek nem elég, hogy várjanak órákat, hisz tudják, hogy a hét minden napján százezreket spórolhatnak azzal, hogy azonnal kapnak választ, vagy épp átadják a hatóságnak a telefont, ahol mi beszélünk a fejükkel. Mint tudjátok ez fizetős, pont azért, mert 0-24 órában készen állunk a segítségetekre lenni. Ez pont olyan, mint a négykéznél a jobb 1. Bent van a kártyád... Szerződött partnereinknél "bent van a kártyám" és ha csörög a telefon 17 év szaktudásával, jogi ismereteivel és ha kell a hatóságnak kellő pimaszsággal kiállok mellettük.

Visszatérve a címhez: Miért nem adok ingyen tanácsot? Mert a "csak egy gyors kérdésem lenne" :

  • Az első, épp ezért a legfontosabb; szerintem nem etikus és nem igazságos azokkal szemben, akik áldoznak azért, hogy minőségi szolgáltatást kapjanak és a hatóságok, ne az ő fizetésükből vegyenek karácsonyi ajándékot...
  • Ez a munkám.. illetve része a munkámnak és sok esetben ezzel a kolléganőknek is plusz feladatok képződnek. Tekintettel kell lennem a cégre és a munkavállalóimra.
  • Harmadrészt, tedd fel magadnak a kérdést; Te dolgoznál ingyen? És ez itt most NEM CSAK elvi kérdés. Ahhoz, hogy neked a legjobbak tudjunk maradni infrastruktúrát tartunk fent, képzésekre járunk, keressük a lehetőséget, hogy jobbak, gyorsabbak, fejlettebbek legyünk, és ez neked fontos, hiszen ennek te élvezed az előnyeit.

Nem gondoltam volna, hogy keretek közé kell szorítanom magam, de az igazságérzetem így követeli meg. A hétfői naptól fogva, aki megkeres minket, a kolléganők elkérik nálunk lévő ügyfélszámát. Ezután készségesen állunk rendelkezésedre. Ha nem rendelkezel ilyennel, felajánlanak egy tanácsadásra szóló szerződést, és amint elfogadásra kerül kapcsolják a hívásod.

Cégként megelőzheted az időveszteséget, hogy ingyenes ajánlatot kérsz tc Assistance szolgáltatásunkra, sofőrként pedig tc Red (féléves vagy éves előfizetés) szolgáltatásunkra. Az elmúlt évek tapasztalata, hogy díjaink a töredéke annak, amit bírságokon spóroltunk. Kérlek tisztelj meg minket is, vedd ezt is figyelembe és tájékozódj.

Itt szeretném megosztani, hogy szívtelen ügyfélszolgálati vezetőnk átirányította a telefonomat a központi számra, mert az idő mindannyiunknak kihívás, épp úgy, mint a telephelytől lenni 2 órára, 1:13 vezetési idővel... melyik karomba harapjak bele?!

Köszönöm, hogy idáig olvastál! Kérdésedet és véleményedet várjuk ITT